یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
صنعت و دانشگاه پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۲۴:۳۳

برگزاری جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری جشنواره دانش‌آموزی دریا

باشگاه خبری فراساحل: نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری اولین دوره جشنواره دانش‌آموزی دریا در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به میزبانی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی برگزار گردید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، در این نشست که مسئولین و نمایندگان نهادها و ارگان‌های مرتبط با دریا و صنایع دریایی و دکتر وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضور داشتند، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، به ارائه گزارشی از لزوم اهمیت برگزاری این جشنواره در کشور پرداخت.

محمد سعید سیف ضمن توضیح در خصوص محورها و بخش‌های مسابقه و زمان‌بندی داوری آثار و اهدای جوایز گفت: برگزاری جشنواره دانش‌آموزی دریا ازجمله فعالیت‌هایی است که می‌تواند ذهن حدود 12 میلیون دانش‌آموز کشور را معطوف به خود نماید و با توجه به جذابیت این حوزه در صورت برگزاری به صورت اصولی و درست، می‌تواند یکی از اثرگذارترین جشنواره‌ها در کشور باشد. وی تاکید کرد: جشنواره دانش‌آموزی دریا، سریع‌ترین راه برای اهداف بلندمدت ترویج و فرهنگ‌سازی دریا در میان دانش‌آموزان خواهد بود. دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در پایان از لزوم تلاش جهت تغییر محتوای کتب درسی و گنجاندن مطالب آموزشی در حوزه دریا در برنامه‌های آتی خبر داد. لازم به ذکر است در حاشیه این نشست، از برگزیدگان سومین دوره مسابقه شناورهای هوشمند که به میزبانی دانشگاه شریف برگزار گردید تقدیر شد.



  کد خبر : 419
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :